Mocht er na enige tijd een mankement aan het licht komen bij jouw bestelde beschermhoes horen we dit graag! Dit kun je aanmelden via de e-mail. Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van het mankement. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij jouw melding hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.
Wij voorzien je zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie. We streven erna om dit binnen 2 werkdagen te doen maar het zal uiterlijk binnen 14 dagen duren.
Bij onze artikelen worden er meerdere soorten garantie gegeven, zo is er sprake van een wettelijke garantie en fabrieksgarantie.
Bij aankoop van een product heb je altijd recht op wettelijke garantie, dit houdt in dat je recht hebt op een goed product. Er is geen termijn aan gebonden, daar het ene product langer meegaat dan het andere product. Indien een product niet deugt heb je recht op (onderdelen voor) reparatie, een nieuw product of teruggave van de betaling. Ben je zelf verantwoordelijk voor het mankement? Dan kun je geen aanspraak maken op de eerder genoemde rechten. Dit is ook het geval wanneer je het product normaal hebt gebruikt, maar het gewoon versleten is.
Verder is er ook nog fabrieksgarantie, dit is een aanvulling op de wettelijke garantie. De fabrieksgarantie bedraagt minstens 1 jaar.
Wij stellen altijd de hoogste eisen aan ons assortiment. Niet voor niets leveren wij alleen maar A-merken. Toch bestaat er altijd de kans dat je niet tevreden bent over een product. Mocht dit het geval zijn horen we het graag. Mocht je een klacht hebben over onze service en dienstverlening horen we het ook graag.
Indien je een klacht hebt over een product dat bij ons is afgenomen kun je dit per e-mail bij ons indienen. ([email protected])
Wij verwachten hierin de vermelding van het ordernummer, het betreffende artikel en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht. Indien mogelijk zien we ook graag foto's van het betreffende artikel. Wanneer wij uw klacht hebben aangemeld ontvangt u een e-mail ter bevestiging van ons.
Wij voorzien u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijke reactie. We streven erna om dit binnen 2 werkdagen te doen maar het zal uiterlijk binnen 14 dagen duren.
Indien je een klacht hebt over onze dienstverlening horen we dit uiteraard ook graag. Zo kunnen we ons blijven verbeteren. Dit kun je via de e-mail indienen maar mag ook telefonisch.
Mocht jouw bestelling beschadigd of incompleet geleverd worden kun je dit via de mail bij ons aanmelden; doe dit zo spoedig mogelijk, het liefst binnen 2 dagen na ontvangst. Dien dit via de e-mail in, bij schade graag met foto's ter illustratie.
Voor een klacht kun je ook terecht bij de Geschillencommissie van Thuiswinkel, de link vind je hier.
Voor een klacht kun je ook terecht bij het Europese online geschillenplatform, de link vind je hier.
Hieronder de stappen om een bestelling te plaatsen via de webshop.
Stap1
Kies een product en klik op de knop bestellen, het product zit nu in uw winkelwagen. U heeft nu de optie om verder te winkelen(meer prodcuten te bestellen) of om af te rekenen. Als u voor afrekenen kiest zie stap 2
Stap2
U komt nu op de overzichtspagina van uw bestelling. Hier vult u uw N.A.W. gegevens in, kiest u de methode van levering, de methode van betaling en controleert u uw gegevens en bestelde producten. Als de gegevens en uw bestelling correct zijn drukt u op de knop afrekenen, afhankelijk van uw betaalkeuze kunt u betalen en is uw bestelling geplaatst.
Op een andere manier bestellen?
Lukt het niet om online te bestellen, kunt u altijd bellen of mailen. Uiteraard is het ook mogelijk om uw bestelling via de telefoon of e-mail te plaatsen. Ook als u meer informatie wenst of hulp nodig heeft bij het bestellen kunt u ons bellen (0488 - 44 12 20) of mailen ([email protected]), wij helpen u graag!
Alle genoemde prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW